ponnyblogg-

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2013

Vad bloggen handlar om!

Av Matilda - 3 augusti 2013 21:23

              Denna blogg handlar om min vardag och såklart om  ponnysar/hästar ! Jag kommer att lägga upp bilder och som ni ser så

är min bakrund på bloggen hästar från Howrse;D Hästarna är mina;) Som jag har sparat som bild:D

Men jag måste fixa till min telefon!-_-   Min Play Butik slutade fungera så jag har inge spel på den

men det kommer att fungera när pappa och mamma har slutat renovera vardagsrummet så min telefon blir snart klar:D     Så tills dess så kan jag nog inte få några fina videor på när jag rider:(


Ni får nöjja er med dom här bilderna;)






     Jag hade en favvorit häst den alla tyckte var sur och tjock och den alla underskattade men

jag lärde mig mykt av honom och nu är han hos ett bra hem där alla älskar honom han bits inte längre heller!!<3 :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 augusti 2013 08:53

                                                            
                                                                       Tjo
hej! mina vänner          7 besökare  igår:D   1 besökare idag   Men jag loggade   in  alldeles nyss ...

Av Matilda - 3 augusti 2013 18:55

                                                       Hej!!   Ja,som sagt jag kommer vara så aktiv för snart börjar ridskolan och då ska vi spara pengar på ridskolan så då kommer man hjälpa till med att hjälpa till på tävlingar,putsa sadlar st...

Av Matilda - 3 augusti 2013 18:16

                                             Hejsan!     Nu är bloggen klar   Skojja bara det är   en lång väg kvar  ! Men den är på gång                    ...

Av Matilda - 3 augusti 2013 15:39

                                                            
                                             Halloj! På min blogg skriver jag om mig själv vad jag gör och   så skriver jag om hästar/ponnysar  ;P  Men nu lite om   mig själv;) ...

Presentation


VARDAG~PONNYSAR

Omröstning

Hur tycker ni min blogg är på en skala 1-10 ?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Galleri


Ovido - Quiz & Flashcards